Karmėlavos bendruomenės kelionė į Rokiškio dvarą

2014 m. gegužės 17 d. Karmėlavos BC "Židinys" organizavo ekskursiją į Rokiškio dvarą. Mus lydėjo Kauno gidų draugijos "Gidas" narė, gidė Vitalija Kraučelienė.

Keliauti pradėjome ankstų rytą. Pirmiausiai stabtelėjome Jonavos centre, pasigėrėjome gražiai sutvarkyta aplinka, gidė papasakojo apie Ramybės parką, prie Savivaldybės esantį A.Kulviečiui paminklą.

Neužilgo pasiekėme Ukmergę, kur klausėmės legendos apie miesto vardo kilmę, grožėjomės gražia aplinka. Klausydami pasakojimo nė nepajutome kaip privažiavome Kavarską. Išlipome prie stebuklingo šaltinio, kur galėjome pasisemti vandens ar juo nusiprausti. Gėrėjomės gražiai atnaujinta aplinka.

Toliau valandėlei sustojome kurortiniame mieste Anykščiuose. Aplankėme 2010 m. atidarytą Angelų muziejų, St.Petraškos spalvoto smėlio paveikslų parodą. Pabuvoję Anykščių šv. apaštalo evangelisto Mato bažnyčios viduje, kopėme į vieną jos bokštų, iš kurio matėsi neapsakomo grožio Anykščių apylinkių panorama. Tęsiant kelionę dar aplankėme "Siauruko" geležinkelio stotį.

Pagaliau pasiekėme ekskursijos tikslą - atvykome į Rokiškį. Miestas mus sužavėjo erdve aikšte, kurioje skambėjo muzika, įspūdinga šv. apaštalo evangelisto Mato bažnyčia.

Pirmiausiai aplankėme Rokiškio Dvarą: apžiūrėjome dvaro kambarius, dalyvavome Rokiškio sūrių degustacijoje ,kur mus mielai sutiko Dvaro gidė. Ji išsamiai pristatė senovinius sūrio gamybos įrankius, pasižiūrėjome filmą apie fermentinio "Rokiškio" sūrio gamybos kelią. Po to ėjome pasižiūrėti Prakartėlių parodos, L. Šepkos drožinių, kurie paliko neišdildomą įspūdį.

Pasivaikščioję po Rokiškio bažnyčios vidų, gidė mus pakvietė į rūsį, kur kriptoje palaidotas R. Tyzenhauzas. Grįžtant dar sustojome skulptūrų parke.

Kelionė buvo kupiną įspūdžių.

Namo vykome visi geros nuotaikos, gavę sielai daug atgaivos.

Karmėlavos BC "Židinys" valdybos narė, ekskursijos organizatorė Neringa Tarvydaitė.